W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Kliknij tutaj aby ukryć ten komunikat.
Logo Alstor

WACOM – Gwarancja door-to-door

Warunki gwarancji door-to-door dla produktów Wacom

Wszystkie tablety firmy  Wacom  sprzedane przez Alstor i zaopatrzone w naszą „Kartę gwarancyjną” objęte są specjalną opcją serwisową door – to – door . W przypadku uszkodzenia tabletu, każdy użytkownik ma prawo do bezpłatnej naprawy/wymiany w okresie objętym gwarancją, pod warunkiem, iż będzie postępować zgodnie z przedstawioną poniżej procedurą.

Procedura reklamacyjna

  1. Klient wypełnia formularz zgłoszeniowy „Zgłoszenie RMA”.
  2. Serwis Alstor weryfikuje zgłoszenie i potwierdza przyjęcie zgłoszenia przez nadanie sprawie Numeru RMA. Razem z Numerem RMA klient otrzyma kontakt do naszego spedytora, który odbierze bezpłatnie reklamowane urządzenie.
  3. Klient przygotowuje paczkę z uszkodzonym urządzeniem i wzywa spedytora do odbioru przesyłki. Przesyłka powinna być zaadresowana na Alstor i oznaczona nadanym wcześniej Numerem RMA.
  4. Serwis Alstor odbiera przesyłkę i naprawia bądź wymienia urządzenie, a następnie wysyła je pod wskazany przez klienta adres, za pośrednictwem swojego spedytora.

 Zastrzeżenia!

  • Zgłoszenie RMA WACOM musi być wysłane pocztą elektroniczną na adres podany w punkcie 1 Procedury reklamacyjnej.
  • Klient musi posiadać dokumenty uprawniające do korzystania z gwarancji, tj. naszą kartę gwarancyjną i dowód zakupu.
  • Aby naprawa została dokonana bezpłatnie muszą być spełnione warunki gwarancji.
  • Wady towaru ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane przez Alstor bezpłatnie, w przeciągu 14 dniu od daty przyjęcia towaru przez serwis Alstor.
  • Tablety z ekranem zgodne są normą 13406-2. Defekty pikseli nie przekraczające tej normy nie są uznawane za wadę kwalifikującą produkt do naprawy lub wymiany.
  • Sprzęt powinien być dostarczony do serwisu Alstor lub przekazany do transportu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W przypadku braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu ponosi reklamujący.
  • Procedura reklamacyjna nie obejmuje instalacji sprzętu i oprogramowania oraz konserwacji.
  • Gwarancja nie obejmuje towarów:
    • z uszkodzonymi plombami Alstor lub Wacom
    • z nieczytelnymi numerami seryjnymi
    • niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
    • uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie.
  • Nabywca również traci prawo gwarancyjne w przypadku stwierdzenia dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian konstrukcyjnych.
  • Alstor nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody, bądź straty powstałe z powodu niemożności korzystania z reklamowanego sprzętu.
  • Alstor nie odpowiada za wszelkie przypadkowe, pośrednie, specjalne, jakiegokolwiek rodzaju szkody (włącznie z nieograniczonymi utratami zysku lub jakimikolwiek stratami finansowymi), które mogłyby powstać wskutek użycia lub niemożności użycia towaru. Wyłączona jest również jakakolwiek odpowiedzialność, która mogłaby wynikać z żądań osób trzecich.

W przypadku reklamacji nieuzasadnionej, zgłaszający ponosi koszty transportu i testowania w wysokości 70 PLN

Gwarancja obejmuje wyłącznie tablety sprzedane przez firmę Alstor.