W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Kliknij tutaj aby ukryć ten komunikat.
Logo Alstor

Serwis

Alstor prowadzi działalność na polskim rynku IT od ponad 30 lat – Serwis IT.

Serwis IT to działalność którą zajmujemy się od początku istnienia firmy – dysponujemy zasobami ludzkimi, zapleczem technologicznym i know-how, aby zapewnić naszym klientom w pełni profesjonalną obsługę.

W chwili obecnej technicznie wspiera Państwa 8 osób. Są to inżynierowe specjalizujący się w wybranych rozwiązaniach technologicznych. Posiadają liczne certyfikaty uzyskane podczas autoryzowanych szkoleń, wymagane przez producentów serwisowanych urządzeń. Dzięki szerokiej wiedzy praktycznej, oprócz typowych czynności serwisowych wspierają działania innych zespołów, zajmując się m.in. kompleksową obsługą projektów, obejmującą instalacje, wdrożenia oraz testowanie implementowanych rozwiązań.

W 2012 Dział Serwisu firmy Alstor wprowadził i stosuje system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001:2015 oraz ISO 13485:2016

Polityka Jakości

Priorytetowym celem firmy jest stałe spełnianie wymagań Klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości w zakresie serwisu wyrobów sprzedawanych przez firmę Alstor

Dążeniem firmy w zakresie Polityki Jakości wśród obecnych i potencjalnych Klientów jest ugruntowanie mocnej pozycji na rynku, pewnego partnera handlowego dbającego o swoich Klientów. Wśród firm konkurencyjnych chcemy być zawsze w czołówce, mając tym samym opinię wyspecjalizowanego dostawcy.

Utrzymanie odpowiedniej jakości oferowanych wyrobów i usług oraz wprowadzenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami norm ISO 9001:2015 oraz ISO 13485: 2016 pozwoli kierować firmą w nowoczesny sposób, konkurować z firmami działającymi na rynku krajowym i rynkach zagranicznych, pozwoli także spełniać wszystkie inne stawiane cele do realizacji.

Cele te realizujemy poprzez:

  • indywidualne i rzetelne podejście do Klienta i zdobycie jego trwałego zaufania,
  • dostarczanie wyrobów i usług zaspokajających w najszerszym stopniu potrzeby Klientów,
  • ścisłą kontrolę realizacji procesów serwisowych i świadczenia usług na każdym ich etapie, z wykorzystaniem nowoczesnych metod badań, pomiarów i przesyłania informacji,
  • stałe podnoszenie poziomu wyposażenia i stanu zaplecza technicznego,
  • systematyczne szkolenie personelu umożliwiające właściwe wykorzystanie nowoczesnego sprzętu,
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych w celu zwiększenia jakości wykonywanej pracy,
  • optymalizację kosztów procesów serwisowych i świadczenia usług oraz wzrost efektywności ekonomicznej,
  • określenie i nadzór nad ryzykami i szansami dla realizowanych procesów,
  • uwzględnianie kontekstu firmy przy planowaniu działań operacyjnych
  • ugruntowanie przekonania, że odpowiedzialność za jakość wyrobów i usług jest podstawowym obowiązkiem każdego pracownika,
  • ciągłe doskonalenie wyrobów i usług oraz skuteczności Systemu Zarządzania Jakością,
  • spełnienie mających zastosowanie wymagań prawnych, regulacyjnych i innych.

Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Dyrektora Zarządzającego oraz pracowników firmy o konieczności stałego doskonalenia skuteczności wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Klientów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełniania wymagań norm ISO 9001:2015 oraz ISO 13485: 2016

Tak postawioną Politykę Jakości wraz z pracownikami będę promować i stosować z należytą starannością, dbając o jej aktualność.

Adam Zwierzyński
CEO Alstor

 

Certyfikaty ISO stosowane przez nasz serwis: