W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Kliknij tutaj aby ukryć ten komunikat.
Logo Alstor

Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą IT

Rozwiązania firmy Ivanti (dawniej LANDESK Software) to narzędzia do zarządzania infrastrukturą IT (komputerami stacjonarnymi, notebookami i urządzeniami mobilnymi, np. iPad, iPhone, Blackberry) oraz ich bezpieczeństwem.

Produkty Ivanti obsługują systemy operacyjne dla komputerów stacjonarnych, takie jak Windows, Linux/Unix i Mac, jak również systemy operacyjne dla urządzeń przenośnych, takie jak iOS, Android, Windows Phone.

Narzędzia Management Suite za pośrednictwem wspólnej konsoli umożliwiają wyszukiwanie ww. urządzeń w sieci, dystrybucję systemów operacyjnych i oprogramowania, zdalny dostęp do urządzeń, zarządzanie energią czy tworzenie raportów.

Narzędzia Security Suite chronią urządzenia i ważne dane przed wszelkimi zagrożeniami poprzez: zarządzanie uaktualnieniami systemów operacyjnych i aplikacji wraz z ich zdalną dystrybucją, szyfrowanie danych, wymaganie spełniania polityk bezpieczeństwa, zarządzanie dostępem do sieci, aplikacji czy portów I/O dla grup lub poszczególnych użytkowników.

W celu redukcji kosztów IT, zwiększenia efektywności i produktywności organizacji oraz doskonalenia usług, producent oferuje Service Desk zgodny z metodyką ITIL. Całość może być połączona z Management Automation Platform, która pozwala na sprawne i kompleksowe zarządzanie dużymi organizacjami skupiającymi kilka czy kilkadziesiąt tysięcy komputerów/użytkowników.

PRODUKTY W TEJ KATEGORII:

Ivanti Endpoint Security

Skorzystaj z kompleksowego rozwiązania pozwalającego ograniczyć złożoność, koszty i chaos. Stosujesz do zabezpieczania punktów końcowych wiele różnych technologii? Wiesz już zatem, jak to wpływa na czas pracy i budżet działu IT. Co gorsza, wielość rozwiązań oznacza także więcej luk w zabezpieczeniach

Ivanti Service Desk

Oparte na narzędziu Help Desk, narzędzie Service Desk zostało uzupełnione o zarządzanie zmianami i zarządzanie konfiguracją, aby można było szybko i efektywnie obsługiwać zmiany w zasobach informatycznych i zapewnić wysoki poziom dostępu do usługi oraz wysoką jakość pomocy technicznej dotyczącej IT.

Ivanti Endpoint Manager (LDMS)

Zbyt wiele urządzeń? To nie problem. Masz pełną kontrolę. Nie chodzi tylko o to, by firma działała. Stale rosnące oczekiwania użytkowników wymagają modernizacji środowiska informatycznego oraz jednego ujednoliconego pakietu umożliwiającego zarządzanie wszystkimi urządzeniami, do których uzyskują dostęp użytkownicy.