W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Kliknij tutaj aby ukryć ten komunikat.
Logo Alstor

Zarządzanie Usługami Informatycznymi (ITSM)

Systemy zarządzania usługami IT (IT SM – IT Service Management)

Systemy Zarządzania Usługami Informatycznymi (ITSM) pozwalają na specyficzne podejście do zarządzania informatyką w przedsiębiorstwie zorientowane na procesy, tak aby sprostać oczekiwaniom biznesowym przedsiębiorstw. Pozwalają na przekształcenie działów informatycznych w działy usługowe, oferujące niezawodne, elastyczne i wysokiej jakości usługi informatyczne, pozwalając jednocześnie na osiągnięcie maksymalnych korzyści z inwestycji w informatykę. ITSM ułatwia planowanie, tworzenie, świadczenie oraz ciągłe podnoszenie jakości usług informatycznych.

Zespół IT potrzebuje narzędzi i wizji, by wykonywać swoje bieżące zadania, ale nie może zapominać o przyszłości. Rozwiązania ITSM od Ivanti od razu zwiększają produktywność i pozwalają zespołowi skoncentrować się na ważniejszych, kluczowych dla firmy zadaniach.

Oferta Ivanti Unified IT w części Zarządzanie Usługami Informatycznymi (ITSM) posiada 3 główne moduły:

  • Service Management
  • Service Desk
  • Help Desk

W najnowszym raporcie firmy Gartner w tzw. magicznym kwadracie dla kategorii oprogramowania do: Zarządzanie Usługami Informatycznymi (ITSM) firma Ivanti jest przedstawiona jako czołowy gracz tego segmentu rynku. Cały raport można pobrać ze strony producenta.

MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

PRODUKTY W TEJ KATEGORII:

Ivanti Automation

Ivanti Automation (aplikacja oparta na technologii RES) to elastyczna automatyzacja na potrzeby współczesnych środowisk hybrydowych.

Ivanti Identity Director

Obsługa tożsamości i automatyzacja od Ivanti jest realizowana w oparciu o technologie firmy RES.

Ivanti ITSM Integration

Integracja ITSM to przygotowanie się na podłączenie dziś tego, czego będziesz potrzebować jutro. Ivanti udostępnia opcje integracji i rozwoju umożliwiające uzyskanie wymaganych informacji oraz łączenie się z innymi narzędziami i automatyczne przetwarzanie między punktami końcowymi

Ivanti Service Management

Service Management dodaje zarządzanie wydaniami, zarządzanie zdarzeniami, zarządzanie dostępnością oraz zarządzanie finansami i portfelem do funkcji dostępnych w aplikacji Ivanti Service Desk. Zarówno informatycy, jak i użytkownicy skorzystają dzięki automatyzacji i jeszcze lepszej efektywności.

Ivanti Service Desk

Oparte na narzędziu Help Desk, narzędzie Service Desk zostało uzupełnione o zarządzanie zmianami i zarządzanie konfiguracją, aby można było szybko i efektywnie obsługiwać zmiany w zasobach informatycznych i zapewnić wysoki poziom dostępu do usługi oraz wysoką jakość pomocy technicznej dotyczącej IT.

Ivanti Help Desk

Help Desk to łatwa w użyciu i wygodna usługa pomocy technicznej dla klientów żądań biletów przychodzących za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak wiadomości e-mail, sieć Web, media społecznościowe, telefon czy czat. Obejmuje również zarządzanie przypadkami, opcje samoobsługi, a także zarządzanie wiedzą w połączeniu z przepływem zadań i możliwościami automatyzacji. Dzięki temu wykorzystanie zasobów informatycznych jest efektywniejsze a użytkownicy – bardziej zadowoleni i wydajniejsi.

Ivanti Service Manager

Ivanti Service Manager, to najbardziej przystępne cenowo, elastyczne i kompletne rozwiązanie ITSM zoptymalizowane do działania w chmurze, które jest dostępne na rynku.