W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Kliknij tutaj aby ukryć ten komunikat.
Logo Alstor

Warunki rozszerzonej rękojmi

  1. Alstor udziela rękojmi na sprzedane towary w okresie nie dłuższym niż podany w „Tabeli okresów gwarancji i rękojmi”.
  2. Rękojmia obejmuje odpowiedzialność za wady towaru.
  3. Rękojmia jest wyłączona, jeśli Nabywca wiedział o wadzie, w chwili odbioru towaru.
  4. Towary zakupione w Alstor, posiadające gwarancję Producenta nie podlegają rękojmi.
  5. Reklamowane towary mogą być dostarczane osobiście lub przesyłane przez Nabywcę na jego ryzyko i koszt.
  6. Przesłanie wadliwego towaru do Alstor musi być wcześniej uzgodnione z Działem Serwisu Alstor.
  7. Dział Serwisu Alstor potwierdzi akceptację zgłoszenia przez nadanie mu specjalnego numeru
    (Nr RMA).
  8. Alstor zobowiązuje się do załatwienia reklamacji w przeciągu 14 dni od przyjęcia wadliwego towaru. Wyjątkowo termin ten może być wydłużony, jeśli zachowanie go jest niemożliwe
    z przyczyn niezależnych od Alstor.
  9. Reklamacja może być załatwiona w jeden z następujących sposobów:
    • usunięcie wady
    • wymianę towaru na wolny od wad identyczny towar
    • wymianę towaru na inny o nie gorszych parametrach w przypadku zakończenia produkcji reklamowanego produktu
    • odstąpienie od transakcji i zwrot kwoty zapłaconej za towar.
  10. Alstor ma prawo wyboru sposobu załatwienia reklamacji.
  11. Po załatwieniu reklamacji towar może być wydany w siedzibie Alstor lub odesłany na jego koszt.
  12. Nabywca ma prawo wyboru sposobu odbioru towaru.
  13. Towar powinien być odebrany przez Nabywcę w ciągu 2 miesięcy od daty załatwienia reklamacji.
  14. Po upływie tego terminu Alstor będzie uprawniony do likwidacji towaru bez konieczności wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania.
  15. Procedura reklamacyjna nie obejmuje: instalacji sprzętu i oprogramowania oraz konserwacji.
  16. Rękojmia nie obejmuje towarów:
    • naturalnie zużywalnych, czyli materiałów eksploatacyjnych
    • z uszkodzonymi plombami Alstor lub Producenta
    • z nieczytelnymi numerami seryjnymi
    • niewłaściwe użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
    • uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
    • dostarczonych do Alstor bez należytego zabezpieczenia
  17. Alstor nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody spowodowane utratą danych na nośnikach i w urządzeniach pamięci masowej.
  18. Alstor nie odpowiada za wszelkie przypadkowe, pośrednie, specjalne, jakiegokolwiek rodzaju szkody (włącznie z nieograniczonymi utratami zysku lub jakimikolwiek stratami finansowymi), które mogłyby powstać wskutek użycia lub niemożności użycia towaru. Wyłączona jest również jakakolwiek odpowiedzialność, która mogłaby wynikać z żądań osób trzecich.
  19. W przypadku reklamacji nieuzasadnionej Alstor może obciążyć Nabywcę kosztami załatwienia reklamacji.