W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Kliknij tutaj aby ukryć ten komunikat.
Logo Alstor

Procedura reklamacji

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia urządzenia, należy postępować zgodnie z poniższą procedurą:

  1. Sprawdź w Tabeli okresów gwarancji i rękojmi, gdzie należy reklamować dany produkt (w Alstor czy w autoryzowanym serwisie producenta). Jeśli punktem zgłoszenia jest Alstor, należy przejść do punktu 2.
  2. Wypełnij formularz Zgłoszenia RMA.
  3. Po otrzymaniu mailem numeru RMA, należy wysłać dobrze zabezpieczone urządzenie na adres serwisu Alstor.

Uwagi:

  1. Numer RMA jest ważny dwa tygodnie od nadania! Po tym okresie należy wypełnić ponownie zgłoszenie, w celu uzyskania nowego numeru RMA.
  2. Dostarczane do serwisu Alstor urządzenia powinny być należycie zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
  3. Sposób obsługi reklamacji w Alstor jest zależny od rodzaju reklamowanego towaru. Szczegółowe informacje na ten temat znaleźć można na podstronach Gwarancja i rękojmia oraz Tabela okresów gwarancji i rękojmi.
  4. Prowadzimy serwis towarów, które nie objęte są naszą gwarancją lub rękojmią. W takim przypadku urządzenie można także do nas wysyłać, ale również po wcześniejszym zgłoszeniu i otrzymaniu numeru RMA.