W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Kliknij tutaj aby ukryć ten komunikat.
Logo Alstor

Gwarancja i rękojmia

Towary sprzedawane przez Alstor są objęte rękojmią Alstor lub gwarancją Producenta.

Wykaz sprzedawanych towarów wraz ze szczegółowym określeniem rodzaju odpowiedzialności za nie jest podany w „Tabeli okresów gwarancji i rękojmi

  1. Towary objęte rozszerzoną rękojmią Alstor należy reklamować bezpośrednio u nas. W tym przypadku podstawą reklamacji jest dokument Specyfikacji sprzedanych towarów.
    Dokument Specyfikacji jest wydawany razem ze sprzedawanym towarem i fakturą. Nabywca zachowuje prawo do roszczeń z tytułu rękojmi pod warunkiem zgodności danych na specyfikacji i odpowiadającej jej fakturze. 
  2. Towary objęte gwarancją Producenta należy reklamować u jego Autoryzowanych Przedstawicieli Serwisowych na terytorium Polski. Podstawą reklamacji jest Karta Gwarancyjna Producenta lub Specyfikacja Alstor.
    Informacje o okresach gwarancyjnych i adresach Autoryzowanych Przedstawicieli znajdują się w Karcie Gwarancyjnej lub Specyfikacji. Może się jednak zdarzyć, że Autoryzowany Przedstawiciel Serwisowy poprosi reklamującego dodatkowo o kopię faktury zakupu lub inny fiskalny dowód zakupu.

Dla towarów objętych gwarancją Producenta rękojmia jest wyłączona.
(Art. 558, par.1 Kodeksu Cywilnego)