W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Kliknij tutaj aby ukryć ten komunikat.
Logo Alstor

Obsługa serwisowa robotów Rimage

INFORMACJE OGÓLNE

Dla robotów Rimage obowiązują standardowe warunki gwarancji. Okres trwania gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu. Szczegóły gwarancji zostały przedstawione poniżej.

Firma Alstor jest oficjalnym dystrybutorem firmy Rimage na rynek polski, jak również autoryzowanym partnerem serwisowym.

Ponieważ w wielu instytucjach wytwarzanie nośników optycznych stanowi integralną część działalności, wymaga się od urządzeń niezawodności pracy i minimalizacji okresów nieplanowanych przestojów. Aby zapewnić odpowiedni poziom obsługi Alstor przygotował szeroką ofertę usług i pakietów serwisowych wszystkich modeli duplikatorów Rimage będących w aktualnej ofercie sprzedaży jak i urządzeń posiadających status End-Of-Life.

Usługi dla robotów Rimage można rozszerzyć o następujące pozycje:

  • Rozszerzenie Gwarancji
  • Pakiety Serwisowe
  • Przeglądy Zerowe
  • Instalacja
  • Zdalna Instalacja/Konfiguracja

1. Rozszerzenie Gwarancji

Usługa Rozszerzenia Gwarancji może zostać nabyta w momencie zakupu robota Rimage, bądź po upływie okresu Gwarancji Producenta (dla drugiej opcji konieczne jest wykonanie Przeglądu Zerowego, gdyż rozszerzenie gwarancji może być zastosowane tylko dla sprawnych urządzeń).

Rozszerzenie Gwarancji obowiązuje od momentu wygaśnięcia okresu Gwarancji Producenta. W okresie obowiązywania tej opcji wady robotów usuwane są bezpłatnie, w terminie do 14 dni roboczych, koszt wymienianych części zamiennych (z wyłączeniem części eksploatacyjnych) pokrywa Alstor. Koszt części eksploatacyjnych pokrywa użytkownik.

Instalacja oraz bieżąca obsługa nie są objęte Rozszerzeniem Gwarancji i muszą zostać zakupione oddzielnie.

2. Pakiety Serwisowe

Ta forma usługi może zostać nabyta w momencie zakupu robota Rimage, bądź po upływie okresu Gwarancji Producenta (dla drugiej opcji konieczne jest wykonanie Przeglądu Zerowego, gdyż Pakiet Serwisowy może być zastosowany tylko dla sprawnych urządzeń).

Pakiet serwisowy robotów Rimage zawsze zwiększa uprawnienia użytkownika w stosunku do standardowych warunków gwarancji bądź Rozszerzenia Gwarancji.

Opis Pakietu Serwisowego i zakres czynności

  • diagnostyka uszkodzenia / problemu oraz serwis sprawowane są w miejscu instalacji urządzeń (u klienta),
  • zgłoszenia awarii przyjmowane  od poniedziałku do piątku (dni robocze)  w godzinach 9-17,
  • czas reakcji na zgłoszenie awarii rozumiany jest jako podjęcie przez ALSTOR kontaktu z przedstawicielem PARTNERA/UŻYTKOWNIKA i weryfikacja zgłoszonego problemu oraz ustalenie dalszego sposobu postępowania w celu rozwiązania problemu, ustalenie terminu wizyty serwisu: maksimum 4 godz. od zgłoszenia,
  • wizyta pracownika serwisu w ciągu następnego dnia roboczego, pod warunkiem zgłoszenia awarii do godziny 13 dnia poprzedniego,
  • czynności serwisowe przeprowadzane w dni robocze tj. poniedziałek – piątek
  • w przypadku niemożności dokonania naprawy w ciągu 24 godzin ALSTOR wymieni przed upływem tego czasu sprzęt na urządzenie funkcjonalnie równoważne na czas trwania naprawy,
  • usunięcie awarii potwierdzane będzie każdorazowo protokołem wykonania usługi przygotowanym przez ALSTOR a potwierdzonym przez przedstawicieli PARTNERA/UŻYTKOWNIKA.

3. Przegląd zerowy

Wykonanie Przeglądu Zerowego wymagane jest w przypadkach:

  • zakupu Rozszerzenia Gwarancji w terminie po upływie 30 dni od daty zakupu robota Rimage
  • zakupu Pakietu Serwisowego w terminie po upływie 30 dni od daty zakupu robota Rimage

Zakres działań dla Przeglądu Zerowego obejmuje czynności przewidziane przez producenta urządzeń.

4. Instalacja

Firma Alstor świadczy usługi Instalacji robotów Rimage. Domyślnie usługa ta zawiera:

  • Rozpakowanie produktu i jego podłączenie
  • Instalację sterowników i oprogramowania
  • Testy funkcjonalne oprogramowania
  • Szkolenie operatora z zakresu bieżącej obsługi, czyszczenia sprzętu i wymiany materiałów eksploatacyjnych

5. Zdalna Instalacja/Konfiguracja

Na życzenie klienta firma Alstor świadczy usługi zdalnej Instalacji/Konfiguracji oprogramowania. Zakres świadczonej usługi obejmuje:

  • Instalacja sterowników i oprogramowania
  • Konfiguracja systemu
  • Testy funkcjonalne oprogramowania
  • Szkolenie z obsługi oprogramowania

MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI