W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Kliknij tutaj aby ukryć ten komunikat.
Logo Alstor

LANDESK prezentuje Service Desk 2016 – nową wersję oprogramowania do zarządzania usługami IT

Opublikowano: 27 stycznia 2016

Firma LANDESK ogłosiła wprowadzenie do sprzedaży oprogramowania LANDESK Service Desk 2016. Nowa wersja Service Desk łączy w sobie ulepszenia wprowadzone w ciągu ostatniego roku oraz dodatkowe funkcje, które pomogą zwiększyć produktywność pracowników i zmodernizować usługi IT firmy. „Nowe funkcje Service Desk 2016 pozwolą naszym klientom wprowadzić zmiany i ulepszenia w dziale IT, na których skorzysta cała firma” – powiedział Ian Aitchison, dyrektor ds. produktów ITSM i ITAM w firmie LANDESK.

Wśród najważniejszych funkcji nowej wersji Service Desk znajdują się:

  • Prosta, nowoczesna aplikacja Workspace. W aplikacji Workspace dla analityków IT i użytkowników końcowych wprowadzono udogodnienia takie jak pomocne opisy usług, obrazy, filmy i dynamiczne okna.
  • Sklep Design App Store. Nowy sklep z aplikacjami LANDESK Design App Store umożliwia administratorom Service Desk tworzenie, oglądanie i wybieranie nowych modułów i funkcji (np. aplikacji do zarządzania projektami, aplikacji portali społecznościowych lub aplikacji do tzw. grywalizacji), które usprawnią pracę firmy.
  • Aplikacja do grywalizacji. Mechanizmy grywalizacji pozwalają pozytywnie motywować pracowników i zwiększyć ich zaangażowanie w realizowanie celów firmy. Aplikacja do grywalizacji jest dostępna za darmo w sklepie Design App Store.
  • Łatwa integracja Skype’a. Nowa wersja Service Desk przechowuje ważne rozmowy przeprowadzone między pracownikami a działem IT na Skypie. Połączenie Service Desk ze Skypem ułatwia śledzenie i udostępnianie informacji nie zmniejszając przy tym produktywności.
  • Zarządzanie usługami w wielu językach. Międzynarodowe firmy i organizacje potrzebujące wsparcia wielojęzycznego mogą skorzystać z nowej funkcji „punktowego” zarządzania pulpitami, która umożliwia wyświetlenie danego pulpitu w dowolnym języku, z dowolnego miejsca i dla dowolnego pracownika.

Więcej informacji o oprogramowaniu LANDESK Service Desk 2016 można znaleźć na stronie: http://www.landesk.com/pl/products/service-desk/

Dystrybutorem rozwiązań Landesk w Polsce jest firma Alstor.