W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Kliknij tutaj aby ukryć ten komunikat.
Logo Alstor

Bitdefender rozpoczyna współpracę z Alstor, aby wywindować swój udział w polskim rynku

Opublikowano: 7 lutego 2013

Bitdefender, światowy innowator w dziedzinie oprogramowania antywirusowego, podpisał umowę o współpracy z wiodącym polskim dystrybutorem oprogramowania – firmą Alstor. Współpraca ma na celu zwiększenie obecności produktów Bitdefender na najważniejszym rynku Europy Wschodniej.

Porozumienie następuje w kluczowym dla obu firm momencie, łącząc 25-letnie doświadczenie Alstor z serią prestiżowych nagród, które wprowadziły markę Bitdefender w kolejny rok na pozycji lidera przemysłu antywirusowego pod względem jakości produktów.

W ofercie Alstor pojawi się wkrótce pełna oferta programów Bitdefender dla użytkowników domowych, w tym rozwiązania chroniące desktopy, notebooki, komputery MAC a także smartfony. Te sprawdzone przez miliony użytkowników produkty mają za zadanie zwiększenie udziału marki Bitdefender w polskim rynku przy wykorzystaniu doświadczenia Alstor.

W styczniu br., Bitdefender zdobył nagrody prestiżowych, niezależnych firm analizujących programy antywirusowe, w tym tytuł Produkt Roku organizacji AV-Comparatives oraz tytuł Najlepsza Naprawa, przyznany przez instytut AV-TEST. Wymienione wyróżnienia zwiększają przewagę marki Bitdefender nad konkurencją tym bardziej, że firma ma na koncie także tytuły: Top Rated of the Year Award organizacji AV-Comparatives, Best Protection nadany w ubiegłym roku przez instytut AV-TEST a ostatnio także Best Antivirus 2013 redakcji PC MAG.

Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z firmą Alstor, która dostarczy polskim klientom najlepszą ochronę dla ich komputerów, notebooków i smartfonów”, powiedział Maciej Dzióbek, Business Development Director w firmie Bitdefender. “Alstor, dzięki doświadczeniu i dogłębnej znajomości rynku detalicznego, sprawi że Bitdefender w Polsce stanie się powszechnie rozpoznawalny.

Szef Alstor, Adam Zwierzyński, dodał: “Głęboko wierzymy, że marka Bitdefender zasługuje na znacznie lepsze dotarcie do polskiego klienta niż to ma miejsce teraz – szczególnie w obliczu nagród oraz technologii, które Bitdefender zdobył i opracował w ostatnim czasie. Jesteśmy zaszczyceni, że Bitdefender wybrał właśnie Alstor, aby wywindować markę Bitdefender na w pełni zasłużone, czołowe miejsce wśród dostępnych w Polsce produktów antywirusowych.

Już pod koniec lutego br., w ofercie Alstor znajdą się tzw. pudełkowe wersje następujących programów Bitdefender:

– Internet Security 2013 (3 PC/1 rok) w cenie detalicznej 159 zł

– Internet Security 2013 (1 PC/1 rok) w cenie detalicznej 129 zł.